玄燊算命 準唔準? 一次搞笑的經歷分享一下 | Wong的電子科技世界


玄燊算命 準唔準? 一次搞笑的經歷分享一下
話說小弟雖然喺度分享文章咗咁耐,但一直真人不露相,網絡世界你又唔知我,我又唔知你嘅情況下,都好少講自己啲嘢.

其實小弟今年30到尾,唔知係咪太迷科學科技嗰方面嘅興趣,搞到自己一直都冇異性埋身,其實我自己一直都好想拍拖,唔知係咪性格嘅問題(希望係啦),總之一直都好難先有一次拖拍.



後來朋友介紹我去一間婚姻介紹所,  叫Lunch XXtually ,其實服務都幾好, 一入到去招呼我嗰位小姐已經都幾靚, 幫襯咗佢都算係中價位的一個plan,畀咗好幾個質素都唔錯嘅女仔介紹畀我.

不過後尾同佢哋見面之後, 唔知係咪我自己性格問題, 定係佢哋要求高, 感覺上一見面都已經大家想走, 丫唔係, 係對方想走多啲. 自問小弟外表都唔算話太差, 其實都唔知自己個問題係邊度, 唔通真係時也命也, 因緣未到?

後尾仲幫襯咗另外一個行內幾出名嘅一位紅線媒人, 今次名就唔開啦, 佢專係負責幫人撮合一啲想結婚嘅對象. 其實我自己又唔係話特別想結婚, 不過我阿爸阿媽係勁傳統嘅人, 佢哋全部都好想要小朋友, 迫迫下搞到我都要去"相睇".

另一位媒人介紹咗兩個我自己認為質素都一般一般嘅女性對象, 反而有一位佢幾鍾意我, 但係我又唔多鍾意佢呢種女仔, 因為感覺上都幾黐身. 而另外一位女仔, 外表都唔錯, 我自己都幾鍾意, 但係佢成日都唔回我訊息, 感覺上都幾忽冷忽熱.

後尾同事傾開, 唔知係咪做呢一行嘅關係, 同事之間都好多都好遲結婚 , 又一個差唔多年紀嘅同事同我講 : 緣份未到, 有時真係冇得快, 想急都冇得急.. 最好去算下命, 睇下自己條命係咪真係咁姻緣薄.

同事有御用開嘅玄學師傅, 唔多出名﹐叫玄燊, 介紹畀我去算. 我自己係一個好抗拒算命嘅人, 基本上唔知係咪細個行開廟街, 見人哋全部都話唔準唔收錢, 搞到自己成日覺得算命都係一樣睇人面色嘅嘢.

開頭我去whatsapp問呢位玄燊師傅, 問下佢唔準唔收錢得唔得, 佢話得但係要畀咗錢先, 如果真係唔準就會退錢畀我.



頂!唔係呀嘛, 萬一唔準你唔退錢畀我咁點?

最搞笑係,同事介紹嘅師傅, 下下去到咁盡又好似好串. 唯有試一試佢, 我問佢有冇一啲淨係算姻緣嘅收費, 佢話如果要睇埋結婚, 就要拎八字算, 唯有畀咗千五蚊佢, 試一試呢位玄燊師傅準唔準.

一開頭我問佢要等幾耐, 事關佢話係一份書, 唔使見面, 直接批我幾多歲先有姻緣, 結到婚同生仔. 佢話都要快極都要兩個禮拜. 我心諗唔係呀嘛, 兩個禮拜真係頸都長埋.

等又等, 等到真係花兒也謝了嘅時候, 終於收到佢份命書. 先唔談論準唔準, 因為我最care嗰樣, 係我到底幾時結到婚?

份命書頭嗰幾頁係講人生整體運程, 去到某一頁係講婚姻, 我見到第一句即刻笑咗.

"命中姻緣淡薄"

我即刻問呢位玄燊師傅, 呢句點解?

佢答我自本身冇妻子粒星, 本身異性緣都會弱﹐會好遲結婚. 大鑊, 我明明冇同佢講過我自己啲姻緣史, 又冇畀過佢睇過我個樣(面相), 點解佢都會知我異性緣弱?

我試下再考考呢位玄燊師傅

"玄燊師傅, 份命書我就睇咗啦, 但係好似有啲嘢你未講喎, 不如你試下講下我屋企人係點?"

結果佢係隔左一日先覆我, 問我想知啲乜嘢, 我話你有咩睇到你咪講囉.

佢話我父親係好傳統嘅人(中) , 同埋本身勤力但係會賭錢(都中). 老母就會係比較要面子嘅人, 而且一定要做生意唔鍾意打工 (一半一半.. 佢曾經做過生意但係失敗咁解)

呢個時候我呆一呆, 我明明冇畀我阿爸阿媽嘅出生年月日,時辰八字佢,點解佢會睇到我父母嘅嘢?後尾同事話返畀我知, 佢話知一個人既八字,其實會知道佢好多嘢..

我再問佢, 我第時太太會係點嘅人? 師傅話會係比較唔睇重錢銀嘅人, 但係女方嘅阿媽, 即係外母就會好難服侍. 外表會唔錯, 會係有番咁上下質素嘅女性.

聽到呢度我超開心, 起碼攞到一個自己滿意嘅答案先, 同事都話呢個師傅有嗰句講嗰句, 係比較直嘅師傅.

講返上面婚姻介紹嗰幾位女性, 到而家鍾意我嗰個女仔都仲係日日煩緊我. 但係我鍾意嗰個,已經冇再回我訊息.

我自己都一直搵緊, 有冇一啲女仔係唔會睇重錢銀,又會有番咁上下質素, 留意緊身邊係咪有啲咁嘅女仔, 睇下係咪真愛已經降臨咗?

總括而言, 服務都算全面﹐有興趣既自己資料搜集一下﹐連結方面不會放了.  呢篇文我睇下遲啲會唔會再更新, 如果我結咗婚, 而我老婆又係真係咁嘅人, 咁我就真係會多謝呢位同事介紹呢位師傅比我.

留言

  1. 我是看到玄燊師傅的好評,也是我第一次給人家批命書。結果命書出來了,讓我非常失望,完全不中。之後我寄郵件給他,我不用他退款,但可否重新給我再批?怎知他就一直不回我。我再不相信他們。

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你是幾久收到命書? 我在youtube見到玄燊廣告,有點心動

      刪除
    2. 我都搵過玄燊批命,真係吾準,我WhatsApp 話佢吾準,佢無回覆,我又係比佢網上廣告吸引到,點知失望,浪費了大拿拿千五蚊!

      刪除
    3. 我都搵咗佢批 等咗三個星期 我覺得好準 姻緣方面同出面啲睇相佬講法有分別 期待

      刪除
  2. 請問婚姻、創業與投資運如何?

    回覆刪除
  3. 呢D廣告加埋D媒吹虚,吸引客人上當,都是神棍呃人,小心上當。

    回覆刪除
    回覆
    1. Foxtrot Pipe 你認為佢會識法科?定係個個風水師傅都識法科,比錢唔見面一睇就知係早兩年淘寶啲搵笨野啦,佢個優惠永遠都仲有一日,搵幾條女賣下廣告,除咗比錢外其他野一律唔答,有負評就del,咪咁傻啦,根本就係撈水魚,連樣都唔敢出都係怕啲客認得,會尋仇咋,咪信啦,信都信啲真正見到面嘅師傅啦

      刪除
  4. 唔洗叫佢算六合彩,剩係叫佢算聽日恒指升定跌都夠。

    回覆刪除
  5. 唔準
    之後要求退款就無左聲氣
    失望
    感覺只係商家佬,無信用

    回覆刪除
  6. 這位師傅朋友推薦過給我, 整體批算幾準 聞說以前仲準 而家可能客多左服務差左 當時朋友話批到過去幾年發生過咩大小事 連屋企人幾時入院都知 所以才推薦給我

    回覆刪除
  7. 有說準的有說不準的 ,,自己跟朋友各批過一次,, 我的很準 能說到我是單親 但朋友的批的一般一般

    回覆刪除
  8. 遇上师傅真是一件很棒的事 命书特别在工作和爱情方面上都是超级准!

    回覆刪除
  9. 真正準的...點會喺youtube賣廣告話自己準....我知個法師...準到飛起...但都講明唔做新客...舊客都湊唔嗮...

    回覆刪除
  10. 根本就是廣告,完全癈!騙錢的,問問題完全不回覆,佢本命書同我求其上網睇免費網站冇分別。

    回覆刪除
  11. 有讚有彈, 奉獻各位要親自嘗試過再作定斷﹐網上留言總有打手或惡意留言

    回覆刪除
  12. 玄燊师傅以前找他批的时候还是数百元 现在找他批最少要排一个月 准与不准见人见智 但他真的生意好到不的了

    回覆刪除
  13. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  14. 新年到 剛算了 他是很準 但也頗貴 這個收費算是中高價收費了

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果是紫微斗數或鐵版神數等等批一生的話最少也要過萬, 貴不貴真的是豐儉由人了

      刪除
  15. 真正的玄學大師香港只有幾位 玄燊師傅是其中一個 不知道你說的是否這位

    回覆刪除
  16. 準 謝謝黃先生你的推薦 好幸運遇上你看到這篇文章

    回覆刪除
  17. 想知有無下文,咁岩我都想搵佢算一算XD

    回覆刪除
  18. Also be careful there is a HK$98 monthly fee they charge you.

    回覆刪除
  19. 嘗試過揾佢但未正式比錢,不斷收到佢郵件介紹佢嘅背景;至於準定唔準,可能有部份由佢嘅徒弟負責,不同的徒弟批算可能各人功力不同而導致有D準,有D唔準。

    回覆刪除
  20. 方唔方便提供烚師傅的whatsapp啊?想去試試。

    回覆刪除
  21. 呃人,算我屬金但十年命書屬木

    回覆刪除
  22. 非常唔準,兩年過後,冇一樣野中,剛打去問可否退錢或重批,點知話發出命書 14日內先能夠要求退款,還說先天命盤係天定,你不準係人為😓😓😓

    回覆刪除
  23. 玄燊師傅算流年算到我另一半特點, 同講到我份工遇到既事,十分之準

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

如何於iPhone和iPad的YouTube Capture將視頻上傳到您的YouTube帳戶

如何更便宜地為手機充電? 5分鍾教學